Veelgestelde vragen

1. Algemeen

Verkopen jullie ook tweedehands fietsen?
Nee, wij verkopen geen tweedehands fietsen. Wij beschikken, incidenteel, over normale- en elektrische inruilfietsen. Voor meer informatie ben je van harte welkom in onze winkel.

Kan ik mijn fiets bij jullie inruilen?
Soms wel, soms niet. Dit is afhankelijk van de fiets die u gaat kopen en de fiets die u bezit. U kunt het onze specialisten altijd vragen, echter is het niet altijd mogelijk (bv. bepaalde actiefietsen). 

Kan ik mijn fiets bij jullie verzekeren?
Uiteraard, sterker nog, voor je onze winkel verlaat kan je nieuwe fiets al verzekerd zijn. Meer informatie over de fietsverzekeringen kun je hier vinden.

Kan ik een cadeaubon kopen?
Je kan bij ons in de winkel en de webshop een cadeaubon aanschaffen. Hier kun je meer informatie over onze cadeaubonnen vinden. 

Kan ik een proefrit maken op een fiets die ik voor ogen heb?
Tuurlijk! Je kunt onze specialisten in de winkel naar de mogelijkheden vragen. Een proefrit plannen? Neem dan contact met ons op.

2. Webshop

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
In onze winkel kun je contant en met pin betalen. In onze webshop kun je veilig betalen met iDeal. Heb je een fiets telefonisch besteld? Wij sturen je dan de factuur met het rekeningnummer waar je het geld naar over dient te maken.

Wat zijn de verzendopties en verzendtijden?
Producten die op voorraad zijn worden altijd binnen 1-3 werkdagen verstuurd. Wanneer je een fiets hebt gekocht in de webshop, nemen we altijd even contact met je op voor een geschikt bezorgmoment. Wanneer de producten die je besteld hebt niet op voorraad zijn, nemen we altijd even contact met je op, bestellen we deze direct en verzenden we deze producten zo spoedig mogelijk.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Als je het hele bestelproces hebt doorlopen en de betaling hebt uitgevoerd kun je zelf niets meer wijzigen aan de order. Wil je de order toch wijzigen of annuleren? Neem dan contact met ons op.

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen in de winkel en de webshop zijn inclusief 21% BTW. Op voedingsmiddelen geldt 6% BTW. In de winkel en op de webshop worden dezelfde prijzen gehanteerd.

Kan ik een product retourneren?
Bij de aankoop van producten heb je de mogelijkheid om het product te retourneren. Het is van belang dat je tijdens de bedenktijd netjes omgaat met het product en de verpakking. Je kunt het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking retour sturen of naar de winkel brengen. De retourkosten van een product zijn voor eigen rekening. Houdt er wel rekening mee dat wij het aankoopbewijs nodig hebben om het product retour te nemen.

3. Overig

Hebben jullie vacatures?
Op onze vacaturepagina vind je een overzicht van de openstaande vacatures. 

Kan ik sleutels laten (bij)maken?
Nee, wij maken geen sleutels. Wanneer je in het bezit bent van een AXA-slot kin je via deze website een nieuwe sleutel bestellen. Als het gaat om een sleutel van een ander merk kun je bij de slotenmaker een extra sleutel laten maken. Wanneer je een nieuwe sleutel hebt laten maken van een verzekerde fiets, moet je dit doorgeven aan de verzekeringsmaatschappij. 

Hebben jullie een werkplaats?
Ja, in onze werkplaats staan onze experts klaar voor reparatie, onderhoud en montage. Klik hier voor meer informatie over de werkplaats.

To Top